LOKALUDVALG FOR BUTIKKER I KALUNDBORG BRUGSFORENING

Det er lokaludvalgets formål at understøtte lokale medlemsaktiviteter i samarbejde med uddeleren /
varehuschefen.

A. MEDLEM AF LOKALUDVALG

• Medlemmer optages og fragår løbende.
• Medlem af lokaludvalget skal udtræde såfremt medlemskabet af brugsforeningen ophører.
• Medlemmer af udvalget har tavshedspligt med hensyn til, hvad de gennem deres udvalgsarbejde erfarer om personlige og forretningsmæssige forhold.
• Til AD HOC-opgaver kan udvalget løbende supplere sig blandt medlemmer og medarbejdere.
• Lokaludvalgsmedlemmer har adgang til samme bonusordning som personalet.

B. MEDLEMS- OG KUNDEAKTIVITETER

• Planlægger og deltager i butiksaktiviteter i samarbejde med uddeleren/varehuschefen.
• Gennemfører butiksaktiviteter med fokus på butikkens mærkedage og traditioner samt højtider.
• Hverver medlemmer og synliggør medlemsfordele.
• Fastlægger hvert år senest 1/12, i samarbejde med uddeleren/varehuschefen, en plan for medlems- og kundeaktiviteter for det kommende år.
• Varetager andre opgaver, som uddeleren/varehuschefen vurderer relevante.

C. MØDER

• Medvirke ved planlægning og afholdelse af årsmøde i samarbejde med uddeleren/varehuschefen.
• Medvirke ved planlægning og gennemførelse af lokale aktiviteter.
• Deltage i ERFA-møder med de øvrige lokaludvalg under foreningen.
• Bestyrelsen for Kalundborg Brugsforening indkalder 1 gang årligt til ERFA-møde på tværs af butikkerne.

D. ØKONOMI

• Lokaludvalget kan sammen med uddeleren/varehuschefen disponere over højst 10.000 kr. pr. år til deres aktiviteter.
• Ved større arrangementer kan der søges midler fra Kalundborg Brugsforenings bestyrelse og fra Coops aktivitetspulje.

E. KURSER, SEMINARER M.M.

• Medlemmer af lokaludvalget er berettiget til, og opfordres til at deltage i relevante møder, kurser og seminarer på lige fod med øvrige medlemsvalgte.
• Kørselsgodtgørelse og refusion af rejseudgifter sker efter gældende regler for medlemsvalgte i øvrigt.

Kalundborg Brugsforenings bestyrelse
23.08.2021